Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Spis alfabetyczny ras
Freki - Demon, Duch Opiekuńczy | Agnir - Człowiek, Szermierz | Leiva Blackwell - Człowiek, Czarownica
Ingelise - Huldra, Uzdrowicielka | Bjorn Herjolf - Krasnolud, Wojownik/Bajarz | Rasvaghar - Smok, Czarny Mag
Saelethil/Kyrthar Keynore - Drow, Czarnoksiężnik
It’s my descent, a familiar pain
Of watching all I believed fade away
Offline
Argonianie (Saxhleel ): humaidalna rasa ktora wygladem przypomina skrzyzowanie czlowieka z gadem. Wiekszość z Argonianow jest najemnikami.
Zachowanie:
Są towarzyscy i lojalni wobec swoich towarzyszy.
Rzadkość: Niepospolita
Zalety, wady oraz umiejetnosci:
Maja niesamowita pamiec. Potrafia przypomniec sobie co dokladnie stalo sie kilka lat wczesniej i dokladnie to opisac
Potrafia oddychac pod woda
Ich skora jest bardzo twarda i ciezka do przebicia
Dlugo sie regeneruja
Wazne postacie:
Skaltsan Augusrean: Najslyniejszy najemnik wywodzacy sie z tejze rasy.
Twórca karty rasy: Velrian
Freki - Demon, Duch Opiekuńczy | Agnir - Człowiek, Szermierz | Leiva Blackwell - Człowiek, Czarownica
Ingelise - Huldra, Uzdrowicielka | Bjorn Herjolf - Krasnolud, Wojownik/Bajarz | Rasvaghar - Smok, Czarny Mag
Saelethil/Kyrthar Keynore - Drow, Czarnoksiężnik
It’s my descent, a familiar pain
Of watching all I believed fade away
Offline
Mianem bliksów określa się osoby o wampirycznej naturze. To one zapewne dały początek wyobrażeniom o wampirach.
Bliksy dzielą się na trzy odmiany:
Lektobliksy
Odmiana bliksów, która szybko się starzeje, więc musi czerpać młodość i siły witalne z innych stworzeń.
Narkobliksy
Bliksy zdolny kontrolować swoje śpiące ofiary. Nie można zerwać tej więzi po jej zawarciu poprzez ugryzienie. Jedyny sposób to śmierć danego narkobliksa.
Wiwibliks
Istota dysponująca mocą tymczasowego ożywienia zmarłych. Są dwie opcje: wiwibliks ugryzie ofiarę tuz przed jej śmiercią, albo ugryzie już zwłoki.
Bliksy podobnie jak wampiry z legend nawiązują więź z ofiarą przez ugryzienie. Wszystkie odmiany bliksów sa spotykane niezmiernie rzadko.
Dodatkowe umiejętności:
Wszystkie bliksy doskonale widzą w ciemności i mają bardzo dobry węch
Bardzo szybko biegają
Ich kły wydłużają się tylko przy zamiarze ugryzienia ofiary, poza tym wyglądają jak normalne ludzkie zęby
Szybko się uczą sztuk walki jak i wiedzy teoretycznej
Twórca karty rasy: Tia
Freki - Demon, Duch Opiekuńczy | Agnir - Człowiek, Szermierz | Leiva Blackwell - Człowiek, Czarownica
Ingelise - Huldra, Uzdrowicielka | Bjorn Herjolf - Krasnolud, Wojownik/Bajarz | Rasvaghar - Smok, Czarny Mag
Saelethil/Kyrthar Keynore - Drow, Czarnoksiężnik
It’s my descent, a familiar pain
Of watching all I believed fade away
Offline
Daed'Rai inaczej pół demony, powstali w wyniku związku demonów i ludzkich kobiet Są szybsi i silniejsi niż inni ludzie. Wyglądają jak oni, jednak ich oczy są najczęściej dwu kolorowe. Prócz tego mają dobrze skryty ogon i rogi. Rzadziej skrzydła. Władają Mocą, najczęściej telekineza, władza nad ogniem i niekromancja. Ich skóra ma normalny odcień.
Zalety:
- Szybka regeneracja
- Duża siła i zwinność
- Wrodzona znajomość wszelakich języków i dialektów.
- Przyciągaja do siebie obie płci.
Wady:
- Sadystyczni
- Wrogo nastawieni do innych
- Nienawidzą żelaza
- Tajemniczy
Ciekawostki:
- Mają dwie formy, ludzką i demonią
- Znają się na produkcji trucizn
- Nienawidzą aniołów
- Długowieczni
Freki - Demon, Duch Opiekuńczy | Agnir - Człowiek, Szermierz | Leiva Blackwell - Człowiek, Czarownica
Ingelise - Huldra, Uzdrowicielka | Bjorn Herjolf - Krasnolud, Wojownik/Bajarz | Rasvaghar - Smok, Czarny Mag
Saelethil/Kyrthar Keynore - Drow, Czarnoksiężnik
It’s my descent, a familiar pain
Of watching all I believed fade away
Offline
Khajiit (czyt każit): Szerzej znani jako kotołaki(choć nie lubią być tak nazywani). Khajiitci są połączeniem ludzi oraz kotów. Jedyne po czym da się stwierdzić ze maja jakieś cechy wspólne z ludźmi to tylko to ze chodzą wyprostowani i na dwóch,tylnich łapach. Reszty podobieństw na próżno szukać.
Zachowanie: Khajiitci lubią tylko swoje towarzystwo więc w stosunku do obcych zachowują się opryskliwie i niemile. Z racji że większość Khajiitów jest zawodowymi zabójcami i złodziejami nie są zbyt rozrywkowi, a ich reputacja jest niezbyt pozytywna.
Rzadkość: Niepospolita
Zalety/wady/umiejętności
Khajiitci potrafią zmieniać swój zapach zapach. Często używali tego myśliwi zmieniając swój zapach na zapach swojej ofiary aby móc się do niej zbliżyć
Są niezwykle szybcy i zwinni co czynni ich doskonałymi zabójcami oraz złodziejami
Potrafią rozmawiać ze zwierzętami z rodziny kotowatych
Szybka regeneracja
Pomimo regeneracji maja dość delikatna skore
Szybko się uczą
Khajiitci są bardzo wrażliwi na magię. Nawet szamani stronią od jej używania i skłaniają się ku eliksirom czy runom które są bezpieczniejsze dla ich wrażliwego ciała
Ważne postacie:
Vilva: Przywódczyni która pomogła wznieść swoją rasę na wyżyny chwały lecz niedługo jej śmierci ich rasa ponownie podzieliła się na mniejsze plemiona,a ich wodzowie skłócili się wznawiając miedzy sobą wojnę
Sar'vag: Mistrz polowania oraz skrytobójstwa. Wyszkolił swoje plemię i zapewnił im tytuł najlepszych zabójców oraz zniszczył wszelkie dokumenty na temat ich rasy
Maki'elzeal: Jeden z niewielu uczonych wśród Khajiitów. Opracował wiele morderczych trucizn oraz wykladal na wielu dobrych uniwersytetach
Tia'Kheaz: Syn Tia'Kazirr'a. Podobnie jak większość potomków wodzów przypominał swoim wyglądem inne zwierze niż zwykłego kotołaka. W przypadku jego ojca była to postać lwa,a w jego wilka. Aktualnie przewodzi najpotężniejszym plemionem wśród khajiitow-Burzowymi wilkami. Swoja kadencje dostał szybciej niż było mu to pisane a to z powodu rzucenia ojcu wyzwania do walki o tron,które oczywiście wygrał. Po wyczerpującej walce gdzie szale przeważyła szybkość oraz młody wiek Kheaza,wygnał ojca poza teren swojego już plemienia.
Parę lat po tym wydarzeniu zaraził Tię likantropią starego rodu (jedynie jego plemię było zdolne do takiej przemiany a kobieta ta była pierwsza nie-khajiitem który zdobył taka zdolność) a trochę później spoufał się z sekta jednak koniec końców żadna ze stron nic nie zyskała a cały sojusz się rozwiązał w dość nieprzyjemnych relacjach.
Ajsza: corka czarodziejki i jednego z przybocznych straznikow Kazirra (ojca Kheaza). Odrzucona przez wszystkich bekart zostala przyjeta dopiero przez plemie burzowych wilkow. Tam wlasnie spotkala Kheaza i cos miedzy nimi zaiskrzyło. Raz wyszli razem do lasu gdzie zostali napadnieci przez najemnikow. Podczas walki Ajsza odkryla swoj talent do porozumiewania sie ze zwierzetami . Po ukonczeniu tej trudnej i bolesnej dla Kheaza ( ktory nie chcial pozwolic by ja zraniono ) Ajsza opatrzyla khajjita i niedlugo potem odeszla z obozu
Vashhar: Szaman burzowych wilkow.Jego celem jest zadbanie o dobra kondycje psychiczna przyszlych wojownikow plemienia a takze podawania im specjalnych specyfikow ktore moglyby ich dodatkowo wzmocnić
Tia'Kazirr: Ojciec Tia'Kheaza. Obecnie na wygnaniu wraz ze swoimi najblizszymi wojownikami.Jest rownie potezny co jego syn ale nie dal sie omamic przez sekte przez co sa plemieniem koczowniczym i sa nastawieni dosc pokojowo o ile zna sie ic obyczaje
Plemiona:
Śnieżne kły: Należą tam tygryso podobni Khajiitci. Zwykli unikać wojen z innymi plemionami i trudnić się w polowaniu oraz w sprzedaży swoich wyrobów zwierzecych. Jednak to ze staraja sie unikać konfliktów nie znaczy ze są słabi i ze należny ich lekceważyć. To drugie to pierwszy i czasem ostatni krok do smierci.
Krwawa róża: Najmniej liczne plemie wywadza sie stamtad kotopodobni khajjici i sa głownie łucznikami i zielarzami
Burzowe wilk: Najpotezniejsze plemie z ktorego wywadzi sie Tia Kheaz.Kazdy ich przywodca jest podobny do wilka i nosi gen starego rodu.Plemie te rowniez przejelo wiele mniejszych plemion silą
Wilcze serce: Plemie ktorym przewodzi Tia'Kazirr ktore jest obecnie na wygnaniu.Jest to koczownicze plemie ktore (odziwo) jest pokojowo nastawione.
Wierzenia:
Khajjici z Plemienia burzowych wilkow i Wilczych serc jak wiekszosc prymitywnych plemion ma swoje bostwa. swoje boskie postacie przewaznie pokazuja jako wilki.
Jednak to co jest nietypowe Khajjici nie stawiaja duzo oltarzy ani nawet nie maja jako takich modlow.Poprostu prosza o blogloslawienstwo i tyle nie znosza im zadnych ofiar ani nic z tych rzeczy
Vapor: Jest to bog smierci.
Hyde: Bog wszystkich wojen i bolu
Pir: Wilk ognia i szalenstwa
Wayr: Wody i magii
Siey: Ziemi i spokoju
Van: powietrza i mądrości
Sivawrp: bog wszystkich czterech zywilow
Chazer: Brat Pira. Jest bogiem chaosu i obledu
Sakir: Jest odpowiedzialny za wszystkie koszmary i porażki
Vulpes: Bog strachu
Sifen: Przewodnik szamanow
Awir: Drugi najpotezniejszy bog khajjitow.Odpowiada za szczescie,dobro i honor
Disart (lub Eclips): Bog zniszczenia i wladca pozostalych bogow
Twórca karty rasy: Velrian
Freki - Demon, Duch Opiekuńczy | Agnir - Człowiek, Szermierz | Leiva Blackwell - Człowiek, Czarownica
Ingelise - Huldra, Uzdrowicielka | Bjorn Herjolf - Krasnolud, Wojownik/Bajarz | Rasvaghar - Smok, Czarny Mag
Saelethil/Kyrthar Keynore - Drow, Czarnoksiężnik
It’s my descent, a familiar pain
Of watching all I believed fade away
Offline
Elementarianie (żywiołaki) rasa, która dzięki latom medytacji zdołała połączyć się z jednym z czterech żywiołów. Elementarianie nie pochodzą z Avonralu, pochodzą z Indirianu, niedaleko Avonralu jednak mającego osobne wierzenia i kulturę.
Zalety: Są doskonałymi magami swojego zywiołu.
Nad wyraz spokojni.
Wady:
Łatwo ich obrazić
Są pamiętlliwi
Wrażliwość na inne żywioły
Samotnicy.
Boją się ludów nocy.
Charakter:
Spokojni i pokojowo nastawieni do innych. Przywiązują się do jednego człowieka (lub istoty nadnaturalnej)) Dbają o porządek
Ważne postacie:
Aires - królowa elementarian powietrza. Kapłanka Isairy, bogini żywiołu powietrza. Łuczniczka
Theoris- Władca elementarian ziemi. Kapłan Ethiona, boga żywiołu Ziemi. Strateg.
Wanea - Królowa elementarian Wody, Kapłan Oceai, bogini żywiołu wody, Uzdrowicielka
Ithion - włądca elementarian Ognia, Kapłan Ignisa boga żywiołu ognia. Wojownik
Freki - Demon, Duch Opiekuńczy | Agnir - Człowiek, Szermierz | Leiva Blackwell - Człowiek, Czarownica
Ingelise - Huldra, Uzdrowicielka | Bjorn Herjolf - Krasnolud, Wojownik/Bajarz | Rasvaghar - Smok, Czarny Mag
Saelethil/Kyrthar Keynore - Drow, Czarnoksiężnik
It’s my descent, a familiar pain
Of watching all I believed fade away
Offline
Strony: 1